Loe Gardest jõuluajakirja SIIT!

Kallis püsiklient! Astu meie e-aeda!

Meie aias uudistades saad nautida personaalset ja mugavat ostukogemust ning juurdepääsu eripakkumistele ja -soodustustele. Sisselogimisel avaneb värav meie mitmekülgsesse aeda, kus kõik tavahinnaga tooted on püsiklientidele 5% soodsamad.

E-aias hoolitseme selle eest, et siin end alati koduselt tunneksid. Püsikliendiks registreerudes saad lisaks igakuistele personaalsetele pakkumistele vormistada oste kiiremini, jälgida oma tehtud tellimusi ning muuta mugavalt enda andmeid.

Liitu meiega ning saa osa Gardest keskuse e-aia parimatest pakkumistest!

Logi sisse

Logi sisse

Logi sisse

Pole kontot? Loo siit

Kallis püsiklient! Astu meie e-aeda!

Meie aias uudistades saad nautida personaalset ja mugavat ostukogemust ning juurdepääsu eripakkumistele ja -soodustustele. Sisselogimisel avaneb värav meie mitmekülgsesse aeda, kus kõik tavahinnaga tooted on püsiklientidele 5% soodsamad.

E-aias hoolitseme selle eest, et siin end alati koduselt tunneksid. Püsikliendiks registreerudes saad lisaks igakuistele personaalsetele pakkumistele vormistada oste kiiremini, jälgida oma tehtud tellimusi ning muuta mugavalt enda andmeid.

Liitu meiega ning saa osa Gardest keskuse e-aia parimatest pakkumistest!

Loo konto

Loo konto

Loo konto

Oled juba kasutaja? Logi sisse

Rohkem infot sinu kohta

KKK

Korduma Kippuvad küsimused

Kauba kohaletoimetamine ja hinnad

Mis on erinevate tarneteenuste hinnad?

  • Tellides kauba pakiautomaati (Omniva, DPD, Itella) 4,90€
  • Gardesti kuller Tartus ja lähiümbruses 10€
  • Kaup kulleriga üle Eesti: kulleritasu arvestamine on kaalupõhine. Kulleri hind kuvatakse sel juhul ostukorvis.
  • Tellides kauba pakiautomaati (Omniva, DPD, Itella), juhul kui ostusumma ületab 50€ on teenus kliendile TASUTA
  • Tarneviis “Tulen ise järgi” , on kliendile TASUTA

Kui kaua kulub aega tellitud kauba kättesaamiseks?

  • Kõik pakiautomaadi tellimused, mis on tehtud enne kella 11:00 püüame välja saata veel samal päeval.
  • E-poe tellimuste väljastamine toimub tööpäeviti, esmaspäevast reedeni.
  • Reede pärastlõunal ja nädalavahetusel tehtud tellimused väljastatakse  esmaspäeva hommikul.

Kas kaubale on võimalik ise järgi tulla?

  • Jah, valides ostukorvis tarneviisiks “Tulen ise järgi” saad kaubale järgi tulla Gardesti keskusesse.

Kas kaubale võib järgi tulla keegi teine, kui ostu vormistaja?

  • Jah, sel juhul tuleb saata teavitav e-kiri info@gardest.ee aadressile samalt e-postilt, mida kasutasid tellimuse vormistamiseks.

Kui valisin tarneviisi "Tulen ise järgi", siis kui kaua peaks ootama?

  • Üldjuhul saab kauba kätte samal tööpäeval.
  • Kui tellisite kauba nädalavahetusel, siis järgmise nädala alguses.

Mida teha kui pakend on transpordi käigus kahjustada saanud?

  • Sel juhul tuleb koheselt ühendust võtta Gardest e-poe klienditeenindusega helistades telefonil 741 2110 või kirjutades aadressile e-pood@gardest.ee

Kas e-poest saab osta kinkekaarti?

  • Jah saab küll. Saab osta nii elektroonilist kui paberkandjal kinkekaarti.
Kauba tagastamine

Kuidas saab ostetud kaupa tagastada?

  • Kui algseks tarnemeetodiks oli pakiautomaat, siis saab toote/tooted tagastada samal moel – pakiautomaadi vahendusel.
  • Kauba saab tagastada Gardesti kauplusesse.
  • Kulleriga kauba tagastamine toimub kliendi kulul.

Mida teha kui toote kvaliteet ei vasta oodatule?

  • Alates kauba kättesaamise hetkest jääb Kliendile õigus kaheks aastaks pretensioonide esitamiseks, juhul kui toote kvaliteet ei vastanud ootustele. Täpsemalt saab lugeda Gardest e-poe müügitingimustest.

Kui kaua võtab aega loobutud kauba eest raha tagastamine?

  • Raha kantakse tagasi Kliendi poolt märgitud pangakontole hiljemalt 14 kalendripäeva jooksul alates taganemisvalduse jõudmisest meieni.
Kauba tellimine ja selle eest tasumine

Kas e-poest ostes rakendub püsikliendi soodust samal moel kui tavakauplusest ostes?

  • Jah rakendub. Selleks tuleb oma püsikliendi kontole sisse logida.

Kas e-poes saab ennast püsikliendiks registreerida?

  • Jah, saab küll. Selleks tuleb e-poe lehel luua isikukoodi abil püsikliendi konto.

Millised makseviisid on saadaval?

  • Tasuda saab pangalingi kaudu, kaardimaksega või järelmaksuga.

Kas e-poes on müügil samad tooted, mis tavakaupluses?

  • Gardest e-poes on müügil samad kaubad, mis on kaupluses koha peal. Valik e-poes uueneb pidevalt.

Kas kindlaks kuupäevaks saab lillekimpu tellida?

  • Jah, saab. Tellides e-poest  kirjutage kommentaari reale mis kuupäevaks te kimpu soovite. Erisoovide korral helistage 741 2117.

Millal ja kuidas saan ostu eest arve?

  • Arve on kaubaga kaasas.

Kas e-poes saab tasuda kinkekaardiga?

  • Jah, saab. Tasuda saab nii elektroonilise kui ka paberkujul oleva kinkekaardiga. Ostukorvis tuleb sisestada kinkekaardi peal olev number.

Kas kaupa saab osta telefoni või e-maili teel?

  • Jah, selleks tuleb pöörduda e-poe klienditoe poole, kas telefonil 741 2110 või kirjutades e-pood@gardest.ee
Liitu Gardesti uudiskirjaga ja ole esimesena kursis kõigi uudiste ja pakkumistega