Tule Gardestisse tööle!

KKK

Korduma Kippuvad küsimused

Kauba kohaletoimetamine ja hinnad

Mis on erinevate tarneteenuste hinnad?

  • Tellides kauba pakiautomaati (DPD, Smartposti) 3,90€
  • Tellides kauba Omniva pakiautomaati 4,90€
  • Gardesti kuller Tartus ja lähiümbruses (kuni 10km) 10€
  • Kaup kulleriga üle Eesti: kulleritasu arvestamine on kaalupõhine. Kulleri hind kuvatakse sel juhul ostukorvis.
  • Tellides kauba pakiautomaati (Omniva, DPD, Itella), juhul kui ostusumma ületab 50€ on teenus kliendile TASUTA
  • Tarneviis “Tulen ise järgi” , on kliendile TASUTA

Kui kaua kulub aega tellitud kauba kättesaamiseks?

  • Kõik pakiautomaadi tellimused, mis on tehtud enne kella 11:00 püüame välja saata veel samal päeval.
  • E-poe tellimuste väljastamine toimub tööpäeviti, esmaspäevast reedeni.
  • Reede pärastlõunal ja nädalavahetusel tehtud tellimused väljastatakse  esmaspäeva hommikul.

Kas kaubale on võimalik ise järgi tulla?

  • Jah, valides ostukorvis tarneviisiks “Tulen ise järgi” saad kaubale järgi tulla Gardesti keskusesse.
  • Palun oota e-kirja, et tellimus on komplekteeritud!

Kas kaubale võib järgi tulla keegi teine, kui ostu vormistaja?

  • Jah, sel juhul tuleb saata teavitav e-kiri info@gardest.ee aadressile samalt e-postilt, mida kasutasid tellimuse vormistamiseks.

Kui valisin tarneviisi "Tulen ise järgi", siis kui kaua peaks ootama?

  • Üldjuhul saab kauba kätte samal tööpäeval.
  • Kui tellisite kauba nädalavahetusel, siis järgmise nädala alguses.
  • Palun oota kindlasti e-kirja, et tellimus on komplekteeritud!

Mida teha kui pakend on transpordi käigus kahjustada saanud?

  • Sel juhul tuleb koheselt ühendust võtta Gardest e-poe klienditeenindusega helistades telefonil 741 2110 või kirjutades aadressile e-pood@gardest.ee

Kas e-poest saab osta kinkekaarti?

  • Jah saab küll. Saab osta nii elektroonilist kui paberkandjal kinkekaarti.

Kas pakute ka kauba kojuvedu ja palju see maksab?

  • Jah pakume kauba transporti kulleriga. Kulleritasu arvestamine on kaalupõhine. Kulleri lõplik hind kuvatakse raskete ja/või suuremõõtmeliste toodete puhul ostukorvis. Lisainfo leiate siit: https://gardest.ee/transport/

Kuidas toimub taimede transport?

  • Taimi tarnime ainult kulleriga, sest nii tunneb taim ennast kõige paremini ja jõuab kõige kvaliteetsemana oma uude koju.
  • Valides tarneviisiks tulen ise järele, palume taimedele järele tulla 3 päeva jooksul. E-poest tellitud taimed asuvad hooldusvabas alas. Palun oota kindlasti e-kirja, et tellimus on komplekteeritud!
Kauba tagastamine

Kuidas saab ostetud kaupa tagastada?

  • Täpse info kauba tagastamise kohta leiab SIIT.

Mida teha kui toote kvaliteet ei vasta oodatule?

  • Alates kauba kättesaamise hetkest jääb Kliendile õigus kaheks aastaks pretensioonide esitamiseks, juhul kui toote kvaliteet ei vastanud ootustele. Täpsemalt saab lugeda Gardest e-poe müügitingimustest.

Kui kaua võtab aega loobutud kauba eest raha tagastamine?

  • Raha kantakse tagasi Kliendi poolt märgitud pangakontole hiljemalt 14 kalendripäeva jooksul alates taganemisvalduse ja kauba jõudmisest meieni.
Kauba tellimine ja selle eest tasumine

Kas e-poest ostes rakendub püsikliendi soodust samal moel kui tavakauplusest ostes?

  • Jah rakendub. Selleks tuleb oma püsikliendi kontole sisse logida.

Kas e-poes saab ennast püsikliendiks registreerida?

  • Jah, saab küll. Selleks tuleb e-poe lehel luua isikukoodi abil püsikliendi konto.

Millised makseviisid on saadaval?

  • Tasuda saab pangalingi kaudu, kaardimaksega või järelmaksuga.

Kas e-poes on müügil samad tooted, mis tavakaupluses?

  • Gardest e-poes on müügil samad kaubad, mis on kaupluses koha peal. Valik e-poes uueneb pidevalt.

Kas kindlaks kuupäevaks saab lillekimpu tellida?

  • Jah, saab. Tellides e-poest  kirjutage kommentaari reale mis kuupäevaks te kimpu soovite. Erisoovide korral helistage 741 2117.

Millal ja kuidas saan ostu eest arve?

  • Arve on kaubaga kaasas.

Kas e-poes saab tasuda kinkekaardiga?

  • Jah, saab. Tasuda saab nii elektroonilise kui ka paberkujul oleva kinkekaardiga. Ostukorvis tuleb sisestada kinkekaardi peal olev number.

Kas kaupa saab osta telefoni või e-maili teel?

  • Jah, selleks tuleb pöörduda e-poe klienditoe poole, kas telefonil 741 2110 või kirjutades e-pood@gardest.ee

Kas tasuda saab järelmaksuga?

  • Jah, ostukorvis on võimalik tasumiseks valida meelepärane järelmaksu teenus. Gardesti koostööpartnerid on INBANK, MODENA ja ESTO.
Liitu Gardesti uudiskirjaga ja ole esimesena kursis kõigi uudiste ja pakkumistega