Kauba tagastamine

  • Kliendil on õigus e-poe tellimusest 14. kalendripäeva jooksul põhjust avaldamata taganeda ning tellitud toode tagastada. Taganemisõigus ei kohaldu tellimustele, mis on tehtud juriidiliste isikute poolt. 
  • Tagastamisõigus ei kehti kaupadele: mis riknevad või vananevad kiiresti (nt. taimed, lõikelilled, jõulupuud, toiduained, perioodiliselt ilmuvad ajakirja ja trükised, ), on suletud pakendiga ning ei ole enam kõlblikud tagastamiseks tervisekaitse või hügieenilistel põhjustel, kui pärast kohaletoimetamist on pakend avatud (nt. kosmeetika, keemiakaubad, toiduained jm.), ja kaupa, mis on personaliseeritud või modifitseeritud. 
  • Toodete tagastamiseks tuleb Müüjale esitada taganemisavaldus 14. kalendripäeva jooksul alates kauba kättesaamise hetkest. Täidetud taganemisavaldus tuleb saata koos tagastatava kaubaga Müüjale. 
  • Taganemisavalduse võib saata vabas vormis e-kirja teel või kasutades allolevat taganemisvormi. Avaldusse tuleb märkida:
    • Tellimuse number; 
    • Kauba kättesaamise kuupäev; 
    • Kauba nimetus(ed); 
    • Arvelduskonto number ja konto omaniku ees-ja perekonnanimi,  kuhu ja kellele raha tagastame; 
    • Põhjus, miks klient kaubast loobuda soovib (täitmine on vabatahtlik). 

 

  • Kauba tagastamine pakiautomaati on Kliendile tasuta. 
    • Kui pakk saabus Omniva pakiautomaati: pakiautomaadi paki saabumise SMS-is või e-kirjas on ka tagastuskood. Sellega saad paki tasuta tagastada kõikidest Omniva pakiautomaatidest ja postkontoritest. Vali pakiautomaadi ekraanil „ Tagastan paki“, sisesta tagastuskood ja aseta pakk kappi, tagastuse aadresskaardi lisab pakile kuller, kui tuleb pakke korjama. 
    • Kui pakk saabus Itella pakiautomaati: kui pakk saabus sinisesse pakiautomaati, saab paki tasuta tagastada sama uksekoodiga, mis iganes sinisest pakiautomaadist üle Eesti. Kui soovid pakki tagastada valgest pakiautomaadist, siis vormista tagastus my.smartpost.ee iseteeninduskeskkonnas saadetise numbri (triipkoodi) alusel. Kui pakk saabus  valgesse pakiautomaati või pakipunkti, siis mine tagastuse vormistamiseks iseteeninduskeskkonda my.smartpost.ee -> „Tagastus“, sisestades pakikoodi (triipkoodi) ja valides tagastamiseks Sulle sobiva pakiautomaadi. 
  • Kulleriga kauba tagastamise kulu kannab klient, v.a. järgmistel juhtudel:
    • Kui kaup on kahjustusega, mida polnud välisel vaatusel võimalik tuvastada ning mis pole tekkinud pakendi avamisel; 
    • Kui kaup ei vasta kliendi tellimuses olevale tootele (s.t. saadeti vale toode).
  • Juhul, kui klient kaotab toote kohaletoimetamise pikema tähtaja tõttu huvi toote ostmise vastu, on Kliendil õigus oma tellimus tühistada esitades aadressile e-pood@gardest.ee vastavasisulise avalduse. Kliendi poolt tasutud ettemaks tagastatakse 14 päeva jooksul peale vastava avalduse esitamisest.
  • Kliendil ei ole õigus taganeda eritellimusest. Eritellimuseks loetakse tootjalt spetsiaalselt kliendi jaoks tellitud eritooteid, mis on tellitud lähtuvalt kliendi erisoovist ning mis ei esine OÜ Gardest tavasortimendis; spetsiaalselt kliendile valmistatud hulgitellimusi, mis on valmistatud/ toodetud  pärast näidise saatmist ning heakskiitu kliendi poolt. 

 

Tutvu lähemalt e-poe müügitingimustega SIIT.